VITRUM CUP Amatorski Turniej Piłki Halowej Stalowa - strona nieoficjalna

Strona klubowa

Logowanie

Najlepsi typerzy

Zaloguj się, aby typować.
Lp. Osoba Pkt.
1. Sieniu 46
2. serwat5 40
3. axl1972 36
4. cwikiel 36
5. wiego14 26
6. insekt85 14
7. ftb2user_1516635749. 12
8. Radek9513 4

REGULAMIN VITRUM CUP

 

Regulamin

Poniższy regulamin stanowi ramowy zbiór przepisów i zasad dla celów prawidłowej realizacji rozgrywek  IX Edycji Amatorskiej Ligi Piłki Halowej VITRUM CUP w Stalowej Woli.
Jednocześnie stanowi promocję tego rodzaju rozgrywek w naszym mieście.


I. ORGANIZATOR

1. Amatorska Liga Piłki Halowej
VITRUM CUP to rozgrywki piłkarskie z udziałem drużyn amatorskich.

2. Organizatorem rozgrywek IX Edycji Amatorskiej Ligi Piłki Halowej
VITRUM CUP w Stalowej Woli jest Stowarzyszenie Sportowe „Miasto Sportu” reprezentowane przez Zarząd Stowarzyszenia.


3. Do kompetencji organizatora należą następujące rzeczy:

                a) odejmowanie decyzji dotyczących respektowania regulaminu oraz systemu rozgrywek

                b) weryfikacja zawodników, kar i rozgrywek

                c) zapewnienie obsady sędziowskiej

                d) opracowanie terminarzu rozgrywek

                e) prowadzenie ewidencji zawodników oraz statystyk dotyczących rozgrywek

                f) zabezpieczenie piłki do gry (do przedmeczowej rozgrzewki piłkę zapewniają sobie na własną rękę zainteresowane drużyny)

4. Przewidziane są nagrody:

                a) dla pierwszych trzech drużyn w lidze

                b) dla króla strzelców

                c) dla najlepszego bramkarza

                d) puchar fair play

5. Organizator zapewnia wyłącznie doraźną pomoc przy urazach powstałych w czasie gry (opatrzenie otarć, dezynfekcja ran, zabezpieczenie ran- plaster, bandaż), natomiast nie ponosi odpowiedzialności prawnej za udział w rozgrywkach osób chorych i wynikające z tego powodu wypadki oraz skutki wypadków w czasie gry każdego z zawodników.

6. Wszelkie sprawy sporne wynikłe w trakcie trwania rozgrywek oraz po ich zakończeniu rozpatruje Organizator turnieju.

7. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty materialne uczestników poniesione podczas trwania turnieju.

8. Ostateczny głos we wszelakich sprawach należy do Organizatora turnieju.

 

II. ZGŁOSZENIE DRUŻYNY DO ROZGRYWEK.

1. Podstawą uczestnictwa w turnieju jest:

                a) zgłoszenie drużyny składającej się minimum z 6 zawodników, zaś maksymalna ilość graczy w jednej drużynie może wynieść 14 osób

                b) przekazanie organizatorowi WYPEŁNIONEJ (imię i nazwisko zawodnika, adres, nr PESEL, zdjęcie), WYDRUKOWANEJ i PODPISANEJ PRZEZ ZAWODNIKÓW listy zgłoszeniowej do 17 grudnia 2017 włącznie (plik "lista zgłoszeniowa" do pobrania ze strony internetowej Turnieju)

               c) wpłata wpisowego w kwocie 500 zł od drużyny do 17 grudnia 2017 r. na konto Stowarzyszenia Sportowego Miasto Sportu ul. Krzywa 59, 37-450 Stalowa Wola

nr konta: 46 2030 0045 1110 0000 0279 4720  

tytułem: wpisowe VITRUM CUP 2018 - NAZWA DRUŻYNY

               

2. Każdy zespół biorący udział w rozgrywkach musi posiadać nazwę drużyny oraz kapitana bądź też kierownika, który będzie odpowiadał za całą drużynę.

3. Uprawnieni do gry są jedynie:

                a) zawodnicy grający wyłącznie na poziomie amatorskim (w każdej drużynie dopuszczalne jest posiadanie maksymalnie czterech czynnie uprawiających piłkę nożną zawodników z klasy rozgrywkowej  A  lub B (2) plus klasa okręgowa (2) 

                b) zawodnicy pełnoletni (zawodnicy z rocznika 2001’ i 2002'  WYŁĄCZNIE ZA ZGODĄ RODZICÓW !!!) (plik "zgoda rodziców" do pobrania ze strony internetowej Turnieju) 

                c) zawodnicy nie zgłoszeni do rozgrywek PZPN w sezonie  2017/2018 (dopuszczeni są zawodnicy                       zgłoszeni do rozgrywek  PZPN, którzy nie rozegrali żadnego spotkania na poziomie seniorskim w sezonie 2017/2018)

4. Na hali sportowej obowiązuje obuwie sportowe przeznaczone do gry w piłkę halową oraz jednolite  (dla całej drużyny) stroje sportowe.

5. W czasie trwania rozgrywek zawodnicy są zobowiązani do posiadania dokumentu tożsamości w celu weryfikacji danych osobowych przez Organizatorów lub na prośbę drużyny przeciwnej. Może to nastąpić przed, w trakcie lub po zakończeniu meczu.

6. W turnieju będzie uczestniczyć 8  drużyn rozgrywających ze sobą bezpośrednie spotkania  w każdą niedzielę w godz. 9.00 -12.00.

7.  Drużyna, która zajmie 8 miejsce  - kończy rozgrywki na fazie podstawowej .

Do półfinału automatycznie przechodzi zwycięzca fazy podstawowej.  

Drużyny, które zajmą miejsca 2-7  spotykają się w 1/4 finału.

1/4 finału

Mecz nr 1. (2-7)

Mecz nr 2. (3-6)

Mecz nr 3. (4-5)

Półfinały

Mecz nr 4. (zw.m nr 1 - zw. m nr 2)

Mecz nr 5. (zw. m nr 3 - drużyna z 1 miejsca w rozgrywkach podstawowych )

O III miejsce

przegrany m nr 4 - przegrany m nr 5

FINAŁ

zw. m nr 4 - zw. m nr 5

 

III. ZASADY I PRZEPISY GRY.

1. Mecze Turnieju prowadzą sędziowie wytypowani przez Organizatora rozgrywek.

2. Mecze są rozgrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami gry w piłkę nożną halową.

3. Drużyny występują w 5-osobowych zespołach, w tym także bramkarz

- minimalna ilość zawodników , którzy mogą rozgrywać spotkanie - 3

4. Sędziowie mają prawo karania zawodników karami poprzez okazanie zawodnikowi żółtej lub czerwonej kartki:

- zawodnik po otrzymaniu żółtej kartki, opuszcza plac gry na 2 minuty.

- po otrzymaniu drugiej żółtej kartki zawodnik automatycznie otrzymuje czerwoną kartkę co powoduje karę meczu oraz wykluczenie danego zawodnika z następnego meczu jego drużyny

- W przypadku kary 2 minut zawodnik wraca na boisko po upływie wyznaczonego czasu lub po utracie bramki przez jego drużynę

- Po otrzymaniu trzech żółtych kartek (kumulowanych) zawodnik zostaje wykluczony z gry w następnym meczu ligowym

-  Gracz, który otrzyma bezpośrednio czerwoną kartkę, opuszcza plac gry i   jego drużyna gra w osłabieniu do końca spotkania.

- Zawodnik ukarany jest również bezwzględnym zakazem gry w kolejnym minimum 1 meczu ;                 o ostatecznej wysokości kary po otrzymaniu przez zawodnika    bezpośredniej czerwonej kartki zadecyduje Organizator po uprzednim zapoznaniu się z opiniami sędziów oraz zainteresowanych danym wydarzeniem osób.-

-  W sytuacji, gdy żółtą kartką ukarany zostanie bramkarz, karę czasową może za niego odbyć inny zawodnik z pola. Gdy bramkarz otrzyma kartkę czerwoną, schodzi z boiska, a w bramce zastępuje go drugi bramkarz lub zawodnik z pola. Jego zespół gra do końca meczu w osłabieniu.

- Żółtą lub czerwoną kartką za nie sportowe zachowanie lub obraźliwe komentarze w stosunku do zawodników drużyny przeciwnej lub sędziego, może być ukarany gracz, który w danym momencie nie znajduje się na boisku, wtedy dany zawodnik otrzymuje kartkę, a drużyna zostaje ukarana karą minutową ( z boiska schodzi zawodnik wyznaczony przez kapitana) a przy kartce czerwonej gra do końca meczu w osłabieniu

- Po otrzymaniu przez tego samego zawodnika :

3 żółtej kartki - nie może wystąpić w kolejnym meczu swojej drużyny

6 żółtej kartki - nie może wystąpić w 2 kolejnych meczach swojej drużyny

- kartki po rozgrywkach grupowych nie kasują się  

- GRA WŚLIZGIEM JEST ZABRONIONA

5. Mecz trwa 2 x 20 minut z dwuminutową przerwą, po czym następuje zmiana stron.

6. Zatrzymywanie czasu gry - stosuje się w przypadku stałych fragmentów gry - dotyczy ostatnich 2 min.  meczu.

7. Zmiany odbywają się w systemie hokejowym bez żadnego limitu.

8. Bramka zdobyta bezpośrednio z autu nie zostaje zaliczona.

9. Rzut autowy wykonywany jest nogą i traktowany, jako rzut wolny pośredni.

10. Rzut karny wykonywany jest z linii pola karnego na wprost bramki (7 metrów).

11. Wprowadza się tzw. rzut karny przedłużony z odległości 10 metrów.

12. W każdej połowie odnotowuje się 3 faule danej drużyny. Pierwsze 3 faule wykonuje się zgodnie z Przepisami gry, za 4-ty i kolejny wykonywany jest rzut karny przedłużony.

13. Obowiązuje odległość 5 metrów od piłki przy wykonywaniu stałych fragmentów gry.

14. Przepis o spalonym nie obowiązuje.

15. Czas rozpoczęcia gry przy stałym fragmencie lub w czasie rozpoczęcia akcji od bramkarza wynosi 4 sekundy.

16.Piłka zostaje wprowadzona przez bramkarza  ręką z dowolnego miejsca własnego pola karnego.

- zawodnicy drużyny przeciwnej pozostają poza polem karnym , aż do momentu wprowadzenia piłki do gry

- bramkarz nie może zagrać piłki ponownie , zanim nie zostanie  zagrana przez innego zawodnika

A. Jeżeli po wprowadzeniu piłki do gry bramkarz dotknie piłki ponownie zanim zostanie dotknięta przez innego zawodnika:

- drużynie przeciwnej przyznaje się rzut wolny pośredni z miejsca przewinienia . Jeżeli nastąpiło ono w obrębie pola karnego to rzut wolny pośredni wykonuje się z pola karnego najbliżej miejsca przewinienia

B. Jeżeli po wprowadzeniu piłki do gry , bramkarz otrzymuje piłkę z powrotem od współpartnera :

- rzut wolny pośredni przyznaje się drużynie przeciwnej z linii pola karnego najbliżej miejsca przewinienia

17. Do prowadzenia zawodów organizator wyznacza sędziego, który odpowiada za obiektywne prowadzenie zawodów. Uprawnienia sędziego i posługiwanie się prawem nadanym mu przez Przepisy gry, rozpoczynają się z chwilą wejścia na obiekt gdzie rozgrywane będą zawody. Rozstrzygnięciom sędziowskim podlegają również przewinienia dokonywane podczas chwilowej przerwy w grze oraz gdy piłka jest poza grą. Zawodnik rezerwowy również podlega władzy i jurysdykcji sędziego. Ta sama sytuacja dotyczy wszystkich zawodników po zakończeniu spotkania, aż do momentu opuszczenia przez sędziego obiektu, na którym znajduje się boisko.

18. W czasie trwania meczu prawo zwrócenia się do sędziego ma tylko i wyłącznie kapitan drużyny w sposób kulturalny i taktowny, niedotyczący podjętej przez niego decyzji.

19. Rozstrzygnięcia sędziego dotyczące faktów związanych z grą, jak również wyniku meczu są ostateczne.

20. Sędzia ma prawo nie dopuścić zawodnika do gry wówczas, gdy zawodnik nie zachowuje się sportowo lub jest w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających.

21. Każdy zawodnik z danej drużyny może grać tylko w jednym zespole. Niedopuszczalne jest reprezentowanie przed danego zawodnika dwóch zespołów. W przypadku złamania tego punktu zawodnikowi grozi dyskwalifikacja z rozgrywek a zespołowi walkower.

22. Na prośbę kapitana drużyny przeciwnej, Organizatora lub sędziego jest możliwe sprawdzenie stanu trzeźwości poszczególnych zawodników przed spotkaniem przy pomocy alkomatu. Odmowa jest równoznaczna z ukaraniem jej jak osoby pod wpływem alkoholu (DYSKWALIFIKACJA Z ROZGRYWEK!!!).

-  Drużyny mają prawo do jednego 30 sekundowego  czasu dla drużyny podczas meczu z zastosowaniem następujących zasad: 

- Kapitanowie każdej drużyny są upoważnieni do zgłaszania sędziemu  prośby o czas dla drużyny, trwający 30 sekund
- Czas dla drużyny może być udzielony w każdej chwili z zastrzeżeniem, że drużyna ubiegająca się o niego jest w posiadaniu piłki. 

 

23. Nie ma możliwości przekładania spotkań.

24. Za niestawienie się w umówionym terminie przyznawany jest walkower.

25. W czasie spóźnienia zespołu i w związku z tym rozpoczęcia meczu przekraczającego 5 minut, sędzia ma prawo odgwizdać walkower.

26. Pierwszy walkower skutkuje karą finansową w wysokości 100 zł.

- kara finansowa musi być uiszczona u Organizatora nie później niż do następnego meczu ligowego rozgrywanego przez daną drużynę

- brak karnej wpłaty wyklucza drużynę z dalszych rozgrywek

- drugi walkower automatycznie wyklucza ją z dalszych rozgrywek

27. Po wykluczeniu drużyny z rozgrywek, dotychczasowe mecze z daną drużyną zachowują ważność / przy wyniku korzystnym dla przeciwnika drużyny wykluczonej /  W innym przypadku mecz będzie weryfikowany jako walkower ( 3:0 )

- Mecze, które pozostały do rozegrania będą weryfikowane jako walkowery (3:0).

28. Drużynie wykluczonej nie przysługuje zwrot wpisowego

29. Za wystawienie do gry zawodnika nieuprawnionego lub zawieszonego zespołowi grozi walkower.

30. Za ponowne wystawienie do gry zawodnika nieuprawnionego drużyna zostaje wykluczona z rozgrywek ATPH.

31. Za zwycięstwo drużyna otrzymuje 3 punkty, zaś za remis 1 punkt.

32. O kolejności miejsc w tabeli decyduje:

- większa ilość zdobytych punktów

- wynik bezpośredniego meczu, przy dwóch zespołach z jednakową ilością punktów

- lepsza różnica bramek zdobytych do straconych

- większa ilość bramek strzelonych

- mniejsza ilość bramek straconych

- w przypadku, gdy dwóch lub więcej zawodników strzeli największą liczbę bramek o przyznaniu tytułu „króla strzelców” zadecyduje miejsce w tabeli, w przypadku, gdy będą to zawodnicy tej samej drużyny zadecydują rzuty karne.

33. Za zejście drużyny z boiska podczas trwania meczu przyznawany jest walkower.

34. W przypadku wyniku remisowego w fazach: ćwierćfinałowej, półfinałowej i finałowej, o zwycięstwie zespołu decydują rzuty karne w ilości 5, a w przypadku nierozstrzygnięcia do pierwszego skutecznego.

35. Protesty można składać w ciągu 48 godzin od dnia, w którym rozegrano dane spotkanie.

                a) protesty może składać tylko i wyłącznie kierownik bądź też kapitan danego zespołu w formie mailowej

                b) protesty bez jakiejkolwiek argumentacji nie będą rozpatrywane
  

IV. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

1. Ze względu na bezpieczeństwo zawodników biorących udział w rozgrywkach, nie mogą oni grać w okularach, biżuterii oraz innych przedmiotach mogących powodować niebezpieczeństwo uszkodzenia ciała itp. W przypadku jakiegokolwiek nieszczęśliwego wypadku, który spowodował utratę zdrowia własnego oraz u osób drugich odpowiedzialność prawna spada na sprawcę. Wszyscy uczestnicy zobowiązani są zapoznać się z niniejszym regulaminem i przestrzegać go podczas rozgrywek.

 2. Podczas trwania rozgrywek na całym terenie szkoły obowiązuje całkowity zakaz palenia, wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych oraz używania środków odurzających !!!

- zawodnicy uczestniczący w ATPH spożywający alkohol na terenie obiektu będą dyskwalifikowani z całych rozgrywek ligowych bez możliwości odwołania.

3. Za bójki wywołane przez zawodników i kibiców w czasie meczu, przed nim jak i po nim odpowiada cała drużyna. Organizator może nałożyć sankcje do wykluczenia tych drużyn z rozgrywek włącznie.

4. Drużyny zobowiązane są do utrzymania porządku w szatniach oraz na terenie obiektu sportowego.

- po opuszczeniu szatni kapitan zespołu zobowiązany jest przekazać klucz do Organizatora

- wszelkie uszkodzenia w szatniach muszą być zgłoszone Organizatorowi

5. Osoby uczestniczące w rozgrywkach wyrażają zgodę na udostępnianie danych osobowych na potrzeby organizacji rozgrywek oraz umieszczanie danych na stronie internetowej w celu informacyjnym.

6. Przystąpienie do rozgrywek jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu rozgrywek.

7. Rozgrywki będą odbywać się w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Stalowej Woli (Rozwadów) w terminie 07.01- 25.02.2018 / niedziela w godzinach 9.00 -12.00 /.

 
Do ostatecznej interpretacji powyższego regulaminu uprawniony jest

Organizator rozgrywek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wyniki

Ostatnia kolejka 7
STRAŻ POŻARNA 3:2 MAGICZNE PAZURY
VITRUM TEAM 9:6 APROD
FORD MH MOTORS 11:6 MONIKA BUS
AWKS NISKO 5:11 PCOW MARKOV

Reklama

Najbliższa kolejka

Najbliższa kolejka 8

Tabela ligowa

Inna » Inne rozgrywki
1. PCOW MARKOV 21 bz
2. APROD 13 bz
3. AWKS NISKO 13 bz
4. FORD MH MOTORS 13 bz
5. MONIKA BUS 9 bz
6. STRAŻ POŻARNA 7 bz
7. VITRUM TEAM 6 bz
8. MAGICZNE PAZURY 0 bz

FPLM

 

Najnowsza galeria

Drużyny VITRUP CUP 2018
Ładowanie...

Patronat medialny

 

 

 

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 2 gości

dzisiaj: 65, wczoraj: 65
ogółem: 903 153

statystyki szczegółowe